reklama

Tak aj ja idem preč.

Iba pred rokom by som v žiadnom prípade nepovedala, že z blogu SME budem chcieť odísť. Dnes ale prišla tá chvíľa kedy som sa musela rozhodnúť, kam ďalej.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Začiatky na SME-čku boli ťažké. Snažila som sa prebojovať cez kopy "hejterských" komentov, keď som sa snažila písať o Rusku a o tom všetkom čo som tam zažila. Teraz si viem poradiť s urážkami a blbými poznámkami a aj keď som si myslela, že to vzdám, stále som našla sily ísť ďalej a časom milých ľudí ktorí mi písali bolo viac ako tých, ktorí si riešili vlastné komplexy. 

Pomaly som sa naučila písať rozumne, diskutovala som s rôznými ľudmi aj súkromne, mailovo a pomaly ale isto som chápala, že to, že píšem má nejaký význam. Viaceré články mali dobrú čítanosť, tešila som sa z toho, ale aj z toho, že SME boli noviny, ktoré robia kvalitnú žurnalistiku. A kvôli viacerým veciam, ktoré sa v súvislosti so SME udiali, pôjdem si aj ja inam. Články a iné formy písaného slova z mojej občas dymiacej sa klávesnice však budú existovať stále a budú pribúdať aj nové. Ale inde a budú trocha iné. Predsa progres patrí k životu. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vidíme sa! 

A.S. 

Anastasia Sevastyanova

Anastasia Sevastyanova

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Duša, narodená vo veľkomeste sa stále hrnie do boja. Občas proti sebe, občas proti svetu. Zoznam autorových rubrík:  Cestou-necestouMédia a všetko, čo tam patríSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu