reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anastasia Sevastyanova

Anastasia Sevastyanova

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Duša, narodená vo veľkomeste sa stále hrnie do boja. Občas proti sebe, občas proti svetu. Zoznam autorových rubrík:  Cestou-necestouMédia a všetko, čo tam patríSúkromnéNezaradené

reklama

Média a všetko, čo tam patrí

Rusko vs. USA. A ja niekde medzi nimi.

Anastasia Sevastyanova

Politika Rusko vs. USA. A ja niekde medzi nimi.

V poslednom čase, kvôli môjmu pôvodu sa ma často pýtajú, na ktorej strane barikády som. Či ako Ruska sa držím svojej rodnej krajiny, alebo nie. A ak nie, prečo sa automatický držím Ameriky. Začínam mať pocit, že nič medzi tým neexistuje. Aj keď to vôbec nemusí byť pravda.

  • 18. júl 2014
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 701x
  • 6
Ukraina.ru

Anastasia Sevastyanova

Ukraina.ru

Informačná agentúra Rusko Dnes pod vedením Dmitrija Kiseleva sa rozhodla, že spustí nový portál, ktorý bude pravdivo informovať o udalostiach na Ukrajine. Čo je dosť zvláštne, sídlo táto stránka má v Rusku a jej šefredaktorkou sa stala veľmi blízka kamarátka Viktora Janukoviča, Alena Berezovskaja, ktorá o Ukrajine a Rusoch natočila dokumentárny film.

  • 15. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Tlač pre ženy

Anastasia Sevastyanova

Tlač pre ženy

Som mladá a ambiciózna. Práve preto som sa rozhodla prihlásiť na mediálny kurz, ktorý usporiada časopis .týždeň. Keďže som ich časopis v tlačenej verzii dávno nemala v ruke, povedala som si, že to musím napraviť a vybrala som sa na cestu po obchodoch a stánkoch v meste. Verte či neverte, dopadlo to katastrofálne.

  • 4. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Ako sa mi rozhovor s politikom nevydaril

Anastasia Sevastyanova

Ako sa mi rozhovor s politikom nevydaril

Predstavte si miestnosť, kde jedinou vôňou je ponožkový smrad. Že každá bunka vášho tela ho cíti, viete, aké to je, keď sa vám táto aróma dostáva do pľúc a nechcete si ju tam pustiť. Predstavili ste si? Presne taký pocit som zažila počas rozhovoru s istým nemenovaným riaditeľom nemenovaného úradu. Cítila som sa, akoby som v tých ponožkách preplávala tisíc rokov a vôbec to nebolo tou vôňou. Bolo to tým dojmom, ktorý na mňa pán riaditeľ zanechal.

  • 6. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 606x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu